04 maio 2006

AFSCHEID


Mijn liefde kom echt van mijn hart en toch probeert mensen die te richten naar de verkeerd kant.
Het hart heeft geen logica maar wel gevoeligheid en waarneembaarheid.
Als je ooit tussen de keuze van naar het hart te luisteren of naar je gedacht, kies maar liever het hart, omdat onze gedacht iets is dat wij zelf maken dus klaar voor fouten...

De basis van het liefde is: "Ik aanvaard de andere persoon zoals ze is".


Ma, het is omdat ik je lief heb en je aanvaard zoals je bent dat ik afscheid wil nemen van u.

Ik ben alle stukken van mijn leven die mij pijn geven aan het te sluiten.
Iedereen maakt zijn keuzes en ik heb de mijne ook gedaan... zoals jij!!!

Samen zijn is van elkaar leren - in vergeven, in vergeten, en verstaan dat je bent even menselijk als ik!!

Ik zal je altijd in mijn hart dragen, en ik zal altijd van je herinner als een sterk vrouw die haar zoon graag zie en voor hem vecht!

PROFICIAAT zo moet het!!!!

I WILL ALWAYS LOVE YOU BUT... THE END!!!!

Sem comentários: