10 maio 2006

FRUIT PRINS

Elke dag blijft Ethan mij verbazen, maar deze keer heeft hij een klein beetje mijn hulp gekregen.
Vandag was Ethan gekrooned als FRUIT PRINS van zijn kleuter klas. IUPI!!
De bedoeling was om de kinderen te motiveren om fruit mee te nemen naar de klas in plaats van koekjes en dergelijk. Liever iets gezonder! En omdat ik zo veel van de natuur hou en alles die met gezond te maken heeft, heb ik elke dag een stuk fruit in zijn boekentas gestoken. Voor elke keer dat ze een stuk fruit zouden naar school mee nemen ontvangde ze een punt. En vandag was te telling... en zie de resultaat: ONZE WINNAAR ETHAN !!!
Ik ben blij dat ik er een stuk in kon helpen! Liever iets gezonds dan onze kinderen ongezond groot brengen! En de kinderen zijn ze ook blij mee!
LANG LEVE DE PRINS!!! Hip Hip Hurra

Sem comentários: