16 fevereiro 2006

Zo ben ik...


Na 32 jaar heb ik zoveel mee gemaakt dat ik alleen maar blij kan zijn, omdat het heeft mij gemaakt wie ik vandag ben!
Er bestaat geen toeval en alles dat wij door het leven mee maken heeft zijn redenen. Daar ben ik blij voor!!

Zoals iedereen, heb ik "goede" en "slechte" dingen mee gemaakt, maar wat is "goed" en wat is "slecht"??? Het hangt allemaal van ons manier van het kijken naar het leven, en voor iedereen is anders. Ik ben van overtuigd dat niks is goed of slecht, het IS gewoon.

ACCEPTEER JEZELF ÈÈN HELE DAG VOLLEDIG, ZONDER VOORBEHOUD, EN KIJK EENS WAT ER DAN GEBEURT...

3 comentários:

Anonymous disse...

Of je nu goede of slechte dingen meemaakt, het draagt bij tot wie je nu bent. Beschouw het als een vorm van rijkdom, want je hebt iets wat andere nooit zullen hebben: de mogelijkheid om van iets "slechts" iets "mooi" te maken. En ge moogt gerust zijn, jij kan dat.

WiO

Nogueira Paula disse...

Willy,
Bedankt voor alle steun dat ik van u krijg. Je bent van de weinigste personen die in mij geloven!
BEDANKT VAN HET DIEPSTE VAN MIJN HART

Marja Heerkens disse...

Paula, een pracht van een site vol waarheden.
knap gemaakt en heel duidelijk.

xxxjes Marja