08 maio 2006

ZONDER VREES VAN LEVEN

Gelukkig zijn is de verovering van inwendig sucess.
Gerealiseerd voelen, gelukkig, geliefd en voorspoedig is de natureel ambitie van iedereen.
Toch, wij kunnen alleen de hoogste punt bereiken als wij blindelings kunnen geloven in de onzichbare kracht.
Onder de bescherming van het liefde van het Universum kunnen wij verder gaan zonder vrees van leven.
Het is belangrijk te weten dat wij scheppers zijn van onze levenslot. Verantwoordelijk zijn van onze eigen leven maakt ons sterk en ontwikkelt onze potenciëlen. Niemand kan vooruitgaan als het niet op deze manier is.
Ik vertrouw diep in het leven. Ik probeer altijd door haar mijn eigen zijn te leiden. Daar vind ik mijn kracht.
Wat belangrijk is zijn de eeuwig waarde en waarheid van de ziel. Goedheid, gevoel voor schoonheid, verstaan, respect, alles doen met een open hart, blij zijn met leven, eerlijkheid, verantwoordelijkheid, enthousiasme, en liefde... zijn deze gevoelens die echt rijkdom zijn.
Wij moeten ons eigen leren kennen. Atent zijn over alles dat wij van goed en best hebben. Altijd dit creëren zonder zorgen voor de rest. De negativiteit opzij laten. Positief zijn. Erin geloven dat wij alles kunnen. Iedereen kan dat... Wij moeten het alleen maar willen!!!

Sem comentários: