29 abril 2006

ARTISTIEKE FAMILIE

Na mijn zus die een architecte gewoorden is heb ik twee fantastische mensen thuis die ook heel artistiek zijn.

Ethan heeft vorige week zijn kunst werk kunnen laten zien op shool samen met al zijn collegas. Hij heeft een héél mooi tekening gemaakt waar ik nog niet mijn ogen kan wegdoen. Wat een wonder dat kinderen van die leeftijd (3 jaar) al zo goed met kleuren kunnen omgaan. Bekijk het is:
Juist zoals mijn schat Layla, waar ze een tekening voor mij heeft gedaan toen dat ik zwanger was van haar broertje. Bekijk het detail van de kleine baby op de buik... prachtig gewoon... Ik ben blij dat kinderen zich kunnen open doen met KLEUREN...

1 comentário:

Layla Goossens disse...

ik vind die van ethan mooier dan die van mij want die van mij vind ik die niet zo mooi en grapig:p